Kırmızı ışıkta geçen otomobil kaza yaptı: 2 yaralı

Kırmızı ışıkta geçen otomobil kaza yaptı: 2 yaralı

ELAZIĞ'da, kırmızı ışık ihlali yapan otomobilin başka bir otomobile çarpması sonucu meydana gelen kazada 2 kişi yaralandı.

2020.04.23 12:25 - Son Güncellenme: 2020.04.23 12:26 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kırmızı ışıkta geçen otomobil kaza yaptı: 2 yaralı

Kaza, sabah saatlerinde Hulusi Şahin Caddesi'nde meydana geldi. T.A.'nın kullandığı 23 AH 007 plakalı otomobil, sürücüsünün kırmızı ışıkta geçmesi sonucu Y.D idaresindeki 23 BK 137 plakalı otomobilli çarpıştı. Kazada her iki araçta bulanan 2 kişi yaralandı. Yaralılar, ihbarla olay yerine sevk edilen sağlık görevlilerince ambulansla hastaneye götürüldü. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.23 12:25 - Son Güncellenme: 2020.04.23 12:26 - HABER MERKEZİ
A