Kiraladığı otomobili satmaya kalkıştı

Kiraladığı otomobili satmaya kalkıştı

ANTALYA'da, kiraladığı bir otomobili galericiye satmaya kalkışıp kaparo alan 30 yaşındaki G.Ü., polis tarafından gözaltına alındı.

2013.09.26 15:15 - Son Güncellenme: 2013.09.26 15:17 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Kiraladığı otomobili satmaya kalkıştı

 

İstanbul'dan birkaç gün önce kiraladığı otomobille Antalya'ya gelen G.Ü., dün aracı satmak üzere Kızıltoprak Mahallesi'ndeki bir galeriye gitti. Otomobili 27 bin liraya 50 yaşındaki B.B.'ye satmak için anlaşan şüpheli, aracı satma yetkisinin bulunduğu vekaletnamenin gönderileceğini söyleyerek 700 lira kapora aldı. Otomobil sahibini arayan B.B., aracın satılık olmadığını öğrenince polise başvurdu. Şüphelinin galeriye tekrar gelmesinin ardından gözaltına alınan G.Ü., Asayiş Şube Müdürlüğü, Yankesicilik ve Dolandırıcılık Büro Amirliği'nde sorgulandı.

Otomobil sahibinin şikayetçi olması üzerine ifadesi alınan G.Ü. adliyeye sevk edildi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.09.26 15:15 - Son Güncellenme: 2013.09.26 15:17 - HABER MERKEZİ
A