Kimsesizleri yalnız bırakmıyorlar

Kimsesizleri yalnız bırakmıyorlar

Bayburt Belediyesi, başlattığı çalışmayla kimsesiz, yaşlı, hasta ve bakıma muhtaç ailelere bulundukları ortamda hizmet veriyor.

2016.03.08 11:18 - Son Güncellenme: 2016.03.08 11:18 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Kimsesizleri yalnız bırakmıyorlar

Bayburt Belediyesi, başlattığı çalışmayla kimsesiz, yaşlı, hasta ve bakıma muhtaç ailelere bulundukları ortamda hizmet veriyor.

Belediye Başkanı Mete Memiş, yaptığı açıklamada, başlattıkları bu çalışmanın öneminin farkında olduklarını ve o kişilere sahipsiz olmadıklarını, devletin onların yanında olduğunu göstermek istediklerini söyledi.

Kent merkezinde yaşayan kimsesiz, yaşlı, hasta ve bakıma muhtaç aileleri mahalle muhtarlarıyla yaptıkları çalışma ile tespit ettiklerini belirten Memiş, "Bu çalışma sonunda belediyemiz bünyesinde kurduğumuz 9 kişilik kadın ekiple bu hanelerimize, hemşehrilerimize, annelerimize, bacılarımıza, dayılarımıza, amcalarımıza yardım yapmayı amaçladık" dedi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2016.03.08 11:18 - Son Güncellenme: 2016.03.08 11:18 - HABER MERKEZİ
A