Kim Kardashian kızıyla gezmeye çıktı
Ünlü çift minik kızlarıyla birlikte çıktıkları aile gezisinde böyle görüntülendi.
2013.11.08 21:05 - Son Güncellenme: 2013.11.08 21:06 - Magazin - HABER MERKEZİ
Kim Kardashian ve nişanlısı Kanye West, 15 Haziran'da dünyaya gelen kızları North ile birlikte Santa Barbara'da keyifli bir öğleden sonra geçirdi.
Önce yemek yiyen çift daha sonra da kızları ile birlikte yürüyüş yaptı. Kim Kardashian'ın bebeğini kucağından bir dakika bile indirmediği gözlerden kaçmadı.
İLGİLİ GALERİ