Kilolarca meyve ve sebze ziyan oluyor! 

Kilolarca meyve ve sebze ziyan oluyor! 

Vatandaşların alışverişlerini yaptığı pazar yerleri çöplük yığınına döndü. Pazar alanlarında yeterli sayıda çöp kutusunun bulunmaması ve pazarcıların sebzeleri tezgâhların altına bırakması, çevre kirliliğinin ana sebepleri arasında yer alıyor.

2024.03.04 08:39 - Son Güncellenme: 2024.03.04 08:57 - Ekonomi - MAHMUT VURAL
A
Kilolarca meyve ve sebze ziyan oluyor! 

MAHMUT VURAL / BURSADA BUGÜN

Bursa'da vatandaşlar, evlerindeki eksikleri gidermek için her hafta semtlerinde kurulan pazarların yolunu tutuyor. Pazar gezerken alınan meyvenin tadına bakılması ise nerdeyse bir gelenek haline geldi. Fakat çöplerini atacak uygun bir yer bulamayan vatandaşlar, meyve ve sebze atıklarını yerlere bırakmak zorunda kalıyor.

İSRAF GÖZLER ÖNÜNE SERİLDİ

Pazar esnafı ise kilolarca sebze atığını tezgâhların altına attığı görüldü. Oluşan bu israf ise ortaya kötü bir görüntü oluşturdu.

Durumdan rahatsız olan bazı vatandaşlar ise pazar alanlarına çöp kutusu istediklerini dile getirdi.

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2024.03.04 08:39 - Son Güncellenme: 2024.03.04 08:57 - MAHMUT VURAL
A