Kılıçdaroğlu, Fenerbahçe'yi kutladı
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Yarı finale yükselen Fenerbahçe'yi kutladı.
2013.04.12 08:38 - Son Güncellenme: 2013.04.12 08:44 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Kılıçdaroğlu, UEFA Avrupa Ligi çeyrek turunda ilk maçta 2-0 yendiği İtalyan temsilcisi Lazio ile deplasmanda 1-1 berabere kalarak yarı finale yükselen Fenerbahçe'nin Türkiye'ye gurur gecesi yaşattığını belirterek, başta futbolcular olmak üzere sarı-lacivertli camiayı ve taraftarlarını tebrik ettiğini kaydetti.