Kılıçdaroğlu: "Çok mutluyum"
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, İzmir milletvekili Mustafa Balbay'ın tahliye olmasını değerlendirirken, çok mutlu olduğunu söyledi.
2013.12.10 13:13 - Son Güncellenme: 2013.12.10 13:13 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Kılıçdaroğlu, TBMM'ye gelişinde gazetecilerin sorularını yanıtladı. Balbay'ın tahliyesiyle ilgili sorulara karşılık Kılıçdaroğlu, "Ne kadar sevinçli olduğumu biliyorsunuz herhalde, yüzüme yansımış bu. Çok mutluyum arkadaşlar" dedi.