Kılıçdaroğlu: "Çok mutluyum"

Kılıçdaroğlu: "Çok mutluyum"

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, İzmir milletvekili Mustafa Balbay'ın tahliye olmasını değerlendirirken, çok mutlu olduğunu söyledi.

2013.12.10 13:13 - Son Güncellenme: 2013.12.10 13:13 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Kılıçdaroğlu: "Çok mutluyum"

 


Kılıçdaroğlu, TBMM'ye gelişinde gazetecilerin sorularını yanıtladı. Balbay'ın tahliyesiyle ilgili sorulara karşılık Kılıçdaroğlu, "Ne kadar sevinçli olduğumu biliyorsunuz herhalde, yüzüme yansımış bu. Çok mutluyum arkadaşlar" dedi.

 

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2013.12.10 13:13 - Son Güncellenme: 2013.12.10 13:13 - HABER MERKEZİ
A