Kılıçdaroğlu: "Çok mutluyum"
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, türban konusunda ilk yorumunu yaptı: "Çok mutluyum."
2013.11.01 07:12 - Son Güncellenme: 2013.11.01 23:20 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Kemal Kılıçdaroğlı, CHP'den kadın milletvekilleriyle akşam yemeğinde biraraya geldi.
CHP lideri, Meclis'e türbanla gelen milletvekilleri ve Meclis'te yaşananlar konusunda konuştu.
Kılıçdaroğlu, "Meclis'te konuşan bütün milletvekili arkadaşlara teşekkür ediyorum. Bugün çok mutluyum" dedi.