Kiev'e 2 maç ceza!

Kiev'e 2 maç ceza!

Ukrayna ekibi Dinamo Kİev'e taraftarın yaptığı ırkçı tezahüratlar nedeniyle UEFA Disiplin Kurulu tarafından 2 maç seyircisiz oynama cezası verildi.

2013.04.11 10:37 - Son Güncellenme: 2013.04.11 10:37 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Kiev'e 2 maç ceza!

UEFA disiplin kurulu, Ukrayna ekibi Dinamo Kiev'e 2 maç seyircisiz oynama cezası verdi.

UEFA, cezaya gerekçe olarak, Dinamo Kiev taraftarının, geçtiğimiz yıl kasım ayında, Paris Saint Germain ile Şampiyonlar Ligi'nde ve şubat ayında Bordeaux ile Avrupa Ligi'nde oynanan maçlarda ırkçı tezahürat yapmasını gösterdi.

UEFA'dan yapılan açıklamada Dinamo Kiev'in sahasındaki ilk maçın seyircisiz oynanacağı belirtilirken; kulübün aynı olaya 3 yıl içinde bir kez daha karışması durumunda diğer seyircisiz maç oynama cezasının uygulanacağı ifade edildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.11 10:37 - Son Güncellenme: 2013.04.11 10:37 - HABER MERKEZİ
A