Kestel Belediyesi'nden "Sıfır Atık" projesi
Kestel Belediye Başkanı Önder Tanır sosyal medyada yeni bir proje başlattıklarını duyurdu.
2024.01.12 12:21 - Son Güncellenme: 2024.01.12 12:22 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Kestel Belediye Başkanı Önder Tanır paylaşımı şöyle;
Atık yağı getir, temizlik setini götür. Sıfır atık projesi kapsamında Kestel Belediyesi olarak yeni bir proje başlattık. Evlerinizde biriken atık yağları alarak, yerine temizlik setlerini hediye ediyoruz.


