Kestel Belediyesi'nden "Sıfır Atık" projesi

Kestel Belediyesi'nden "Sıfır Atık" projesi

Kestel Belediye Başkanı Önder Tanır sosyal medyada yeni bir proje başlattıklarını duyurdu.

2024.01.12 12:21 - Son Güncellenme: 2024.01.12 12:22 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Kestel Belediyesi'nden "Sıfır Atık" projesi

Kestel Belediye Başkanı Önder Tanır paylaşımı şöyle; 

Atık yağı getir, temizlik setini götür. Sıfır atık projesi kapsamında Kestel Belediyesi olarak yeni bir proje başlattık. Evlerinizde biriken atık yağları alarak, yerine temizlik setlerini hediye ediyoruz.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.01.12 12:21 - Son Güncellenme: 2024.01.12 12:22 - HABER MERKEZİ
A