Kerry'den çok sert İran çıkışı
ABD Dışişleri Bakanı Kerry'den İran'a: Cenevre 1'in altına niye imza atmadın?
2014.01.23 08:17 - Son Güncellenme: 2014.01.23 08:18 - Dünya - HABER MERKEZİ
ABD Dışişleri Bakanı Kerry: "(İran'ın konferansa katılımıyla ilgili) Katılımın standartları belliydi. Cenevre-1 Konferansı'nda alınan kararları kabul eden ülkeler Cenevre-2 Konferansı'na katıldı. İran niye burada değil diye sorgulamaktansa İran niye Cenevre-1'in altına imza atmadı diye sormak lazım" dedi.