Kenya'da karantina merkezinden toplu firar

Kenya'da karantina merkezinden toplu firar

Nairobi'deki corona virüs karantina merkezinden 50'ye yakın kişinin firar ettiği bildirildi. Hükümet ise kaçanların kimliklerinin bilindiğini duyurdu.

2020.04.22 12:03 - Son Güncellenme: 2020.04.22 12:03 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Kenya'da karantina merkezinden toplu firar

Kenya'nın başkenti Nairobi'de, yeni tip corona virüsle (Covid-19) mücadele kapsamında kurulan karantina merkezinden onlarca kişinin firar ettiği bildirildi.

Yerel televizyonlarda yayınlanan görüntülerde, Kenya Medikal Eğitim Koleji'nde kalan çok sayıda kişinin çantalarıyla birlikte tesisin duvarlarından atlayarak kaçtığı görüldü.

Devlet Başkanı Uhuru Kenyatta, sabah saatlerinde katıldığı radyo programında, hadiseyi doğrulayarak halk sağlığını tehdit eden bu kişilerin gözaltına alınacağını söyledi.

Kenyatta, tesisten kaçanların kimliğinin hükümet tarafından bilindiğine işaret etti.

Yerel medyada kaçanların sayısının 50'yi bulduğu aktarıldı.

Şimdiye kadar ülkede 296 kişiye virüs bulaşırken, 14 kişi de hayatını kaybetti.

Kenya'nın başkenti Nairobi'de, yeni tip corona virüsle (Covid-19) mücadele kapsamında kurulan karantina merkezinden onlarca kişinin firar ettiği bildirildi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2020.04.22 12:03 - Son Güncellenme: 2020.04.22 12:03 - HABER MERKEZİ
A