Keneye bir kurban daha!

Keneye bir kurban daha!

TOKAT'ta kene ısırması sonrası Kırım Kongo Kanamalı Ateşi (KKKA) hastalığına yakalanan 3 çocuk annesi 38 yaşındaki Şefika Koç, tedavi gördüğü hastanede kurtarılamadı.

2014.06.09 11:38 - Son Güncellenme: 2014.06.09 11:39 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Keneye bir kurban daha!

Reşadiye İlçesi'ne bağlı Çamlıkaya Köyü'nde oturan Şefika Koç, 10 gün kadar önce evinde rahatsızlanınca, yakınları tarafından Reşadiye Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Buradaki ilk tedavi ardından Tokat Devlet Hastanesi'ne sevk edilen Koç, ardından GOÜ Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi'ne kaldırıldı. Burada yapılan tetkiklerde KKKA hastalığına yakalandığı belirlenen Koç, hastanenin yoğun bakım servisinde tedavi altına alındı. Fakat talihsiz kadın dün gece kurtarılamadı.

Vücudunda keneye rastlanmayan kadının farkında olmadan koparttığı sanılıyor. Talihsiz kadın köyünde toprağa verilecek. İl genelinde bu yıl KKKA'dan ölenlerin sayısı 9'a yükseldi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.06.09 11:38 - Son Güncellenme: 2014.06.09 11:39 - HABER MERKEZİ
A