"Kenetlenerek istediğimiz galibiyete ulaştık"

"Kenetlenerek istediğimiz galibiyete ulaştık"

Şanlıurfaspor'un kulüp başkanı Fethi Şimşek " Kötü günler geçirdiğimiz bugünlerde tüm çağrılarımız sonuç verdi ve kenetlenerek istediğimiz galibiyete ulaştık." ifadesini kullandı.

2016.04.04 14:11 - Son Güncellenme: 2016.04.04 14:11 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Kenetlenerek istediğimiz galibiyete ulaştık"

Şimşek yaptığı yazılı açıklamada Gaziantep Büyükşehir Belediyespor maçında alınan galibiyette tüm Şanlıurfalıların emeği olduğunu söyledi. Kazanılan galibiyetin önemli olduğunu belirten Şimşek, birlik ve beraberlik için yaptıkları çağrıların sonuç verdiğini belirtti.

Şanlıurfaspor'a destek veren herkese teşekkür eden Şimşek, şunları kaydetti:
"Kötü günler geçirdiğimiz bugünlerde tüm çağrılarımız sonuç verdi ve kenetlenerek istediğimiz galibiyete ulaştık. Bu birlik ve beraberliğin her zaman devam etmesini arzuluyoruz. Urfalılara yakışan da bu olacaktır. Aldığımız galibiyetten dolayı emeği geçen herkesi kutluyor ve bu serinin devam etmesini diliyorum. Urfalılar olarak birleşirsek bizi kimsenin yıkamayacağını biliyorum. El birliği ile tek yürek olalım ve Şanlıurfaspor'u istenilen seviyeye hep beraber çıkaralım. Başarıda katkısı olan herkese teşekkür ediyorum."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.04 14:11 - Son Güncellenme: 2016.04.04 14:11 - HABER MERKEZİ
A