Kendini ağaca astı...

Kendini ağaca astı...

Adıyaman'da, oğlunun yanında yaşayan 72 yaşındaki Elif Pulat, kendini evinin bahçesindeki ağaca asarak yaşamına son verdi.

2013.11.06 11:14 - Son Güncellenme: 2013.11.06 11:14 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kendini ağaca astı...

Olay, sabah saatlerinde Kayalık Mahallesi 2496 Sokak'ta meydana geldi. Elif Pulat, sabahın ilk ışıklarında bilinmeyen nedenle yaşadığı evin bahçesindeki ağaca bağladığı iple kendini astı. Bir süre sonra kadını ağaca asılı olarak gören çevredekiler, durumu sağlık ve polis ekiplerine bildirdi.

İhbar üzerine olay yerine gelen polisler, çevre güvenliğini aldı. Sağlık ekipleri de yaptığı kontrolde Pulat'ın öldüğünü saptadı. Elif Pulat'ın cesedi, yapılan incelemenin ardından otopsi için Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna gönderildi.

Polis, Elif Pulat'ın intiharıyla ilgili çalışmasını sürdürüyor. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.06 11:14 - Son Güncellenme: 2013.11.06 11:14 - HABER MERKEZİ
A