"Kendimi kanıtladığıma inanıyorum"

"Kendimi kanıtladığıma inanıyorum"

BURSASPOR'un İngiliz stoperi Anton Ferdinand, kulüp televizyonuna yaptığı açıklamada, "Son dönemde forma şansı bulduğum için mutluyum" dedi.

2013.04.19 09:29 - Son Güncellenme: 2013.04.19 09:30 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Kendimi kanıtladığıma inanıyorum"

Ferdinand, "Forma şansı bulduğum için çok mutluyum. Benim oynadığım bölgede çok kaliteli oyuncular vardı. Bulduğum şansı değerlendirdiğimi düşünüyorum. 2 galibiyet aldık. Ben de kendimi kanıtlama şansı buldum" diye konuştu.

"İLK 3'TE BİTİRİRİZ"

Her maçı ayrı ayrı değerlendirmek gerektiğini ifade eden Ferdinand, "Önümüzdeki her maçı ayrı değerlendirmek lazım. Alabileceğimiz maksimum puanı alıp ligi öyle bitirmek istiyoruz. İlk 3 içerisinde ligi bitireceğimizi düşünüyorum" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.19 09:29 - Son Güncellenme: 2013.04.19 09:30 - HABER MERKEZİ
A