Kemal Özdeş'ten beraberlik açıklaması!

Kemal Özdeş'ten beraberlik açıklaması!

Balıkesirspor teknik patronu, 2-2'lik Trabzonspor beraberliğinin ardından yaptığı açıklamalarda değerli bir puan aldıklarını vurguladı.

2015.01.06 09:30 - Son Güncellenme: 2015.01.06 09:30 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Kemal Özdeş'ten beraberlik açıklaması!

Balıkesirspor Teknik Direktörü Kemal Özdeş, 2-2'lik Trabzonspor beraberliğinin ardından açıklamalarda bulundu.

Lig TV'ye konuşan Özdeş, maçı kazanmak için sahaya çıktıklarını anlatırken, "Galibiyet için fırsatlar da geldi. Erken gol atmak ilk yarıda oyun formatımızı değiştirdi. İkinci yarıda Trabzonspor'un etkili olacağını düşünmüştük ancak son dakika golü ile beraberlik aldık. Bizim için bir puan da değerli. Oyuncularla da bunu paylaştım. Üç hafta önce 'düştü' denilen takım bugün baktığınızda iyi işler çıkardı." diye konuştu.

Özdeş ayrıca ara transfer döneminde kaliteli isimleri kadrolarına katmayı planladıklarını da sözlerine ekledi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.01.06 09:30 - Son Güncellenme: 2015.01.06 09:30 - HABER MERKEZİ
A