Keles'te yeni dönemin ilk meclis toplantısı gerçekleştirildi
Keles'te yeni dönemin ilk meclis toplantısı Keles Belediye Başkanı Ali Doğru başkanlığında gerçekleştirildi.
2024.04.09 17:03 - Son Güncellenme: 2024.04.09 17:06 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Keles'te yeni dönemin ilk meclis toplantısı gerçekleştirildi.

Keles Belediyesi'nin sosyal medya hesabı üzerinden yapılan paylaşım şöyle;
"Yeni dönemin ilk meclis toplantısı meclis üyelerimizin katılımıyla gerçekleştirildi. Başkanımız Ali Doğru Keles'imiz için hep birlikte çalışarak hayırlı kararlar almayı rabbim bizlere nasip eylesin, görev alan tüm arkadaşlarımızı tebrik ediyor, başarılar diliyorum dedi."

Yeni dönemin ilk meclis toplantısı meclis üyelerimizin katılımıyla https://t.co/OzGdtPGRIWşkanımız Ali Doğru
-- KelesBelediyesi (@BelediyesiKeles) April 9, 2024
Keles'imiz için hep birlikte çalışarak hayırlı kararlar almayı rabbim bizlere nasip eylesin, görev alan tüm arkadaşlarımızı tebrik ediyor, başarılar diliyorum dedi. pic.twitter.com/slUPcEoVxF
