Keles'te Öğretmenler Günü kutlandı

Keles'te Öğretmenler Günü kutlandı

Bursa'nın Keles ilçesinde Öğretmenler Günü dolayısıyla kutlama programı düzenlendi.

2013.11.24 14:34 - Son Güncellenme: 2013.11.24 14:34 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Keles'te Öğretmenler Günü kutlandı

İlk olarak Keles İlçe Milli Eğitim Müdürü Osman Yavuz, Atatürk anıtına çelenk sundu. Ardından kutlamalar, Davut Zeki Akpınar YİBO salonunda devam etti. İlçe Milli Eğitim Müdürü Osman Yavuz'un konuşmasının ardından öğrencilerin okuduğu 'Öğretmen Öğretir Kim Öğretti Alfabeyi' şarkısı duygu dolu anlar yaşattı. Öğretmenlik mesleğine yeni adım atan öğretmenler ise yemin ettiler. Programa, Keles Belediye Başkanı Süleyman Kaynak, kurum amirleri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.11.24 14:34 - Son Güncellenme: 2013.11.24 14:34 - HABER MERKEZİ
A