Keles protokolü dağa tırmandı

Keles protokolü dağa tırmandı

Bursa'nın Keles ilçesinde, protokol mensupları doğa yürüyüşü yaptı.

2013.11.08 14:30 - Son Güncellenme: 2013.11.08 14:30 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Keles protokolü dağa tırmandı


Yürüyüşe Orman İşletme Müdürü Özgen Dursun ile çok sayıda daire amiri katıldı. Dursun'un 2013 yılı faaliyetleriyle ilgili sunum yapmasının ardından başlayan yürüyüş arabalarla belli bir alana gidilmesi ile devam etti. Burada araçlardan inen yürüyüşçüler, Alaçam mevkii

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.11.08 14:30 - Son Güncellenme: 2013.11.08 14:30 - HABER MERKEZİ
A