Keles protokolü dağa tırmandı
Bursa'nın Keles ilçesinde, protokol mensupları doğa yürüyüşü yaptı.
2013.11.08 14:30 - Son Güncellenme: 2013.11.08 14:30 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Yürüyüşe Orman İşletme Müdürü Özgen Dursun ile çok sayıda daire amiri katıldı. Dursun'un 2013 yılı faaliyetleriyle ilgili sunum yapmasının ardından başlayan yürüyüş arabalarla belli bir alana gidilmesi ile devam etti. Burada araçlardan inen yürüyüşçüler, Alaçam mevkii