Keles'e bahar geldi

Keles'e bahar geldi

Bursa'nın Keles ilçesinde havaların ısınmasıyla birlikte belediye peyzaj çalışmalarına başladı.

2013.04.15 16:26 - Son Güncellenme: 2013.04.15 16:26 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Keles'e bahar geldi


İlçe merkezinde birçok alan çimlendirilirken, uygun yerlere çiçekler ekildi. Keles Belediye Başkanı Süleyman Kaynak, "Bursa'nın en yüksek rakımlı ilçesi olan Keles'te uygun olan her yeri çiçeklerle donatıyoruz. Yaz aylarının gelmesi ile yeşillenen tabiata uyum sağlamak ve Keles'imizi çiçek bahçesi haline getirmek istiyoruz" dedi

Kelesliler, belediyenin peyzaj çalışmalarından duydukları memnuniyeti dile getirdiler.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.15 16:26 - Son Güncellenme: 2013.04.15 16:26 - HABER MERKEZİ
A