"Kazanma konusunda sıkıntı çekiyoruz"
Bursaspor'un tecrübeli futbolcusu Basser ve Colin Kazım alınan beraberliğin üzücü olduğunu ifade etti.
2013.12.08 19:08 - Son Güncellenme: 2013.12.08 19:11 - Spor - HABER MERKEZİ
Bursaspor'un tecrübeli futbolcusu Basser ise, "Bugünkü sonuçtan mutlu olduğumuzu söyleyemem. Burası bizim evimiz, kendi sahamız ve sezon başından beri burada kazanma konusunda sıkıntı çekiyoruz. Bunu çözmemiz gerekiyor. Üst sıralara oynamak istiyorsanız evinizde galibiyet almanız gerekir. Kazanamadığımız için gerçekten çok üzgünüz" diye konuştu.
KAZIM: "KAZANMAMIZ GEREKEN MAÇTI"
Maçla ilgili açıklamalarda bulunan Colin Kazım, "Kazanmamız gereken bir maçtı. Gençlerbirliği defansını açmak zor oldu. 6-7 kişi top arkasından koştu. Daha sonra 8-9 kişi ceza sahası içinde bekledi. Gençlerbirliği ile 10 maç yapsak 9'unu kazanırdık. Ama bugün Gençlerbirliği'nin taktiği tuttu. Onları tebrik ediyorum" diye konuştu.