"Kazanacak bir oyun oynamadık"

"Kazanacak bir oyun oynamadık"

Bursaspor Yardımcı Antrenörü Fuat Buruk Ankara'ya kazanmak için geldiklerini ancak galip gelecek bir oyun ortaya koymadıklarını ifade etti.

2016.02.13 16:29 - Son Güncellenme: 2016.02.13 17:50 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Kazanacak bir oyun oynamadık"
01:59 "Kazanacak oyun oynamadık"

İLGİLİ VİDEO

"Kazanacak oyun oynamadık"

Karşılaşmanın gol atanın kazanacağı bir atmosferde oynandığını belirten Buruk, Gençlerbirliği'nin bunu başardığını ve maç boyunca temposunu düşürmediğini söyledi. 

Başkent ekibi ile yeni teknik direktörü Üzülmez'i tebrik eden Buruk, sezonun 22. haftasında sahalarında Fenerbahçe ile karşılaşacaklarını hatırlatarak, sarı-lacivertli ekiple oynayacakları maçı kazanıp bu yenilgiyi telafi etmek istediklerini sözlerine ekledi.

Gençlerbirliği-Bursaspor maçından kareler

İLGİLİ GALERİ

Gençlerbirliği-Bursaspor maçından kareler

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.13 16:29 - Son Güncellenme: 2016.02.13 17:50 - HABER MERKEZİ
A