Kaza yapan alkollü sürücü, herkesten özür diledi

Kaza yapan alkollü sürücü, herkesten özür diledi

Tekirdağ Çorlu'da alkollü sürücünün kullandığı otomobil, kırmızı ışıkta duran servis minibüsüne arkadan çarptı. Sağlık ekiplerinin yaralı olabileceğini değerlendirdiği otomobil sürücüsü, ekiplerin dakikalarca dil dökmesine rağmen, "Hepinizden özür diliyorum" diyerek hastaneye gitmeyi reddetti.

2026.02.03 08:06 - Son Güncellenme: 2026.02.03 08:07 - Güncel - İHA
A
Kaza yapan alkollü sürücü, herkesten özür diledi
03:53 Kaza yapan alkollü sürücü, herkesten özür diledi

İLGİLİ VİDEO

Kaza yapan alkollü sürücü, herkesten özür diledi

Kaza, gece saatlerinde Şeyh Sinan Mahallesi Eski Sanayi ışıklar mevkiinde meydana geldi. Ali Osman Çelebi Bulvarı yönüne seyreden M.C. yönetimindeki otomobil, kırmızı ışıkta duran M.G. idaresindeki servis minibüsüne arkadan çarptı. Kaza sonra olay yerine itfaiye, ambulans ve polis ekipleri geldi. Sağlık ekiplerinin yaralı olabileceğini değerlendirdiği otomobil sürücüsü M.C., ekiplerin dakikalarca dil dökmesine rağmen, "Size rahatsızlık verdiğim için, hepinizden çok özür diliyorum, çok iyi durumdayım, benim bir şeyim yok" diyerek hastaneye gitmeyi reddetti.

Kazayla ilgili konuşan servis şoförü M.G. ise, "Işıkta durmuştum, ansızın çarptı ve 3 metre kaydık. Kafam arkaya sarsıldı" dedi.

Yasal sınırın üzerinde alkollü çıkan otomobil sürücüsü M.C., işlemleri için karakola götürüldü.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2026.02.03 08:06 - Son Güncellenme: 2026.02.03 08:07 - İHA
A