Kayserisporlu Salih özür diledi
KAYSERİSPOR'un Kardemir Karabükspor maçında kırmızı kart gören oyuncusu Salih Dursun, twitterde taraftarlarıyla arkadaşlarından özür diledi
2013.12.09 17:39 - Son Güncellenme: 2013.12.09 17:39 - Spor - HABER MERKEZİ
Salih, attığı tweette, "Özür dilerim. Bulunduğumuz durum yüzünden böyle şeyler olabiliyor. Daha dikkatli olmam gerekiyor. Yapılan eleştirileri o nedenle olumlu buluyorum. İkinci sarı karttan sonra kırmızı kart görmem doğruydu. Gösterdiğim tepki de yanlıştı. Takım arkadaşlarıma, onları yalnız bıraktığım için özür dilerim" ifadesine yer verdi