Kayserisporlu Salih özür diledi

Kayserisporlu Salih özür diledi

KAYSERİSPOR'un Kardemir Karabükspor maçında kırmızı kart gören oyuncusu Salih Dursun, twitterde taraftarlarıyla arkadaşlarından özür diledi

2013.12.09 17:39 - Son Güncellenme: 2013.12.09 17:39 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Kayserisporlu Salih özür diledi

Salih, attığı tweette, "Özür dilerim. Bulunduğumuz durum yüzünden böyle şeyler olabiliyor. Daha dikkatli olmam gerekiyor. Yapılan eleştirileri o nedenle olumlu buluyorum. İkinci sarı karttan sonra kırmızı kart görmem doğruydu. Gösterdiğim tepki de yanlıştı. Takım arkadaşlarıma, onları yalnız bıraktığım için özür dilerim" ifadesine yer verdi

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.09 17:39 - Son Güncellenme: 2013.12.09 17:39 - HABER MERKEZİ
A