Kayserispor sahasında ilk hafta taraftarsız

Kayserispor sahasında ilk hafta taraftarsız

KAYSERİSPOR Basın Sözcüsü Ahmet Yıldız, cumartesi günü Torku Konyaspor'la sahalarında oynayacakları karşılaşmaya seyircisiz oynama cezası yüzünden taraftarlarının alınmayacağını belirtti, "Konuk ekibe tribünler açık olacağı için müsabakayı deplasman maçı havasında oynayacağız" dedi.

2015.08.20 11:55 - Son Güncellenme: 2015.08.20 11:56 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Kayserispor sahasında ilk hafta taraftarsız

Ahmet Yıldız, saat 19.30'da sahalarında oynayacakları sezonun ilk karşılaşmasına taraftarlarının alınmayacağını hatırlattı. Basın sözcüsü Yıldız, buna karşılık Torku Konyaspor taraftarlarının müsabaya boyuncu takımları lehine tüzahüratlar yapabileceklerini sözlerine ekledi.

SAKATLAR İYİLEŞTİ

Öte yandan hafif sakatlığı bulunduğu için dünkü çalışmalara katılmayan Diego Biseswar, Cem Can ve Mihaloviç, bugün sarı kırmızılı takımla birlikte antrenmana çıktı. Sarı kırmızılı ekipte, geçtiğimiz sezon 3 maç ceza aldığı için Osmanlıspor maçında oynamayan Samba Sow dışında cezalı oyuncu bulunmadığı bildirildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.08.20 11:55 - Son Güncellenme: 2015.08.20 11:56 - HABER MERKEZİ
A