Kayserispor iç sahada ilk kez kaybetti

Kayserispor iç sahada ilk kez kaybetti

Süper Lig'de mücadele eden Kayserispor, bu sezon iç sahada ilk kez kaybetti.

2023.12.21 11:53 - Son Güncellenme: 2023.12.21 11:53 - Spor - İHA
A
Kayserispor iç sahada ilk kez kaybetti

Süper Lig ekiplerinden Kayserispor bu sezon iç sahada ilk mağlubiyetini lider Fenerbahçe'den aldı. Kayseri RHG Enertürk Enerji Stadyumunda oynanan karşılaşmada Fenerbahçe'ye 4-3 mağlup oldu. Kayserispor, bu sezon iç sahada oynadığı 9 maçta 5 galibiyet, 3 beraberlik ve 1 mağlubiyet alarak 18 puan topladı. Sarı kırmızılılar bu maçlarda rakiplerine 14 gol atarken kalesinde ise 7 gol gördü.

Kayserispor'un iç sahada oynadığı maçlarda aldığı sonuçlar ise şu şekilde;

1.Hafta Kayserispor 0-0 Galatasaray

3.Hafta Kayserispor 2-1 Samsunspor

5.Hafta Kayserispor 2-0 Gaziantep FK

7.Hafta Kayserispor 0-0 Başakşehir

9.Hafta Kayserispor 3-1 Çaykur Rizespor

11.Hafta Kayserispor 1-0 Alanyaspor

13.Hafta Kayserispor 1-1 Adana Demirspor

15.Hafta Kayserispor 2-0 Pendikspor

17.Hafta Kayserispor 3-4 Fenerbahçe

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2023.12.21 11:53 - Son Güncellenme: 2023.12.21 11:53 - İHA
A