Kayseri'de yangın çıkan mobilya fabrikası kullanılamaz hale geldi
Kayseri'de bir mobilya fabrikasında çıkıp, 6 saatte söndürülen yangında işyeri kullanılamaz hale geldi.
2023.08.10 16:04 - Son Güncellenme: 2023.08.10 16:04 - Güncel - DHA
Yangın, dün saat 18.00 sıralarında Kayseri Organize Sanayi Bölgesi 24'üncü Cadde'deki mobilya fabrikasında çıktı. İçerideki yanıcı madde ve ahşap malzemeler nedeniyle, yangın kısa sürede büyüdü. Çalışanlar tahliye edilirken, alevler tüm fabrikayı sardı. İhbarla olay yerine polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin yoğun müdahalesi, yangın 6 saatte söndürüldü. Fabrikadaki son durum, sabah saatlerinde ortaya çıktı. Fabrika kullanılamaz hale gelirken, zararın büyük çaplı olduğu bildirildi. Soruşturma sürüyor.


