Kayseri'de nöbet tutan asker göğsüne ateş etti

Kayseri'de nöbet tutan asker göğsüne ateş etti

 KAYSERİ'de vatani görevini yapan 21 yaşındaki E.G., nöbet tuttuğu sırada silahıyla göğsüne ateş etti ve ağır yaralandı.

2016.02.16 10:34 - Son Güncellenme: 2016.02.16 10:36 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kayseri'de nöbet tutan asker göğsüne ateş etti

Hava İkmal Bakım Merkez Komutanlığı'nda askerlik yapan E.G., sabaha karşı saat 03.30 sıralarında nöbet tuttuğu sırada, henüz öğrenilemeyen nedenle tüfeğiyle kalbine ateş etti. Silah sesini duyan askerler koştuklarında nöbetçi E.G.'yi yerde buldu. Gelen ambulansla Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan E.G. tedaviye alındı. Kurşunun kalbinin sol üst tarafına isabet ettiği belirlenen askerin sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu bildirilirken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.16 10:34 - Son Güncellenme: 2016.02.16 10:36 - HABER MERKEZİ
A