Kayseri'de mobilya fabrikasının deposunda yangın çıktı

Kayseri'de mobilya fabrikasının deposunda yangın çıktı

Kayseri Organize Sanayi Bölgesi'nde (OSB) bulunan bir mobilya fabrikasının deposu yandı. Yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.

2023.05.30 08:01 - Son Güncellenme: 2023.05.30 08:02 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kayseri'de mobilya fabrikasının deposunda yangın çıktı

Kayseri'de OSB 20. Cadde üzerinde bulunan bir mobilya fabrikasında henüz bilinmeyen bir sebepten yangın çıktı. İhbar üzerine bölgeye polis, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi.

Ekiplerin müdahale ettiği yangın 1 buçuk saatte söndürüldü

Polis ekipleri çevrede güvenlik önlemi alırken, itfaiye ekipleri yangına müdahale etti. Yangın itfaiye ekiplerinin 1 buçuk saat süren çalışması sonucu söndürüldü.

Yangınla ilgili inceleme başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.05.30 08:01 - Son Güncellenme: 2023.05.30 08:02 - HABER MERKEZİ
A