Kayseri'de mobilya fabrikasının deposunda yangın çıktı
Kayseri Organize Sanayi Bölgesi'nde (OSB) bulunan bir mobilya fabrikasının deposu yandı. Yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.
2023.05.30 08:01 - Son Güncellenme: 2023.05.30 08:02 - Güncel - HABER MERKEZİ
Kayseri'de OSB 20. Cadde üzerinde bulunan bir mobilya fabrikasında henüz bilinmeyen bir sebepten yangın çıktı. İhbar üzerine bölgeye polis, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi.
Ekiplerin müdahale ettiği yangın 1 buçuk saatte söndürüldü
Polis ekipleri çevrede güvenlik önlemi alırken, itfaiye ekipleri yangına müdahale etti. Yangın itfaiye ekiplerinin 1 buçuk saat süren çalışması sonucu söndürüldü.
Yangınla ilgili inceleme başlatıldı.