Kayseri'de gol sesi çıkmadı
Ligde alt alt sıralardan kurtulma mücadelesi veren Kayserispor Akhisar Belediye ile 0-0 berabere kaldı.
2013.11.30 17:29 - Son Güncellenme: 2013.11.30 17:30 - Spor - HABER MERKEZİ
Kayseri'de oynanan maça iyi başlayan taraf ev sahibi ekip olurken, ilk yarı boyunca birçok gol fırsatından da yararlanamadı.
Maçta dakikalar 43'ü gösterdiğinde ev sahibinden Cleyton kırmızı kart gördü ve Kayserispor 10 kişi kaldı.
Karşılaşmanın 2. yarısında da eksik olmasına rağmen Kayserispor büyük bir baskı kurmasına karşın gol bulamadı ve müsabaka 0-0 sona erdi.
Bu sonucun ardından Kayserispor puanını 10'a, Akhisar ise 16'ya yükseltti.