Kayseri'de 32 işçi zehirlendi

Kayseri'de 32 işçi zehirlendi

32 işçi, temizlikte kullanılan kimyasal maddeden zehirlendi.

2014.01.24 07:58 - Son Güncellenme: 2014.01.24 08:03 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Kayseri'de 32 işçi zehirlendi

Edinilen bilgiye göre, Kayseri Serbest Bölgede atıl durumdaki bir kot üretim fabrikasında temizlik yapan 32 işçi, temizlikte kullanılan kimyevi maddeden etkilendi.

İşçiler, zehirlenme belirtileri görülmesi üzerine ambulanslar ve özel araçlarla Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. İşçilerden 2'sinin yoğun bakıma alındığı, diğerlerinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Temizlik sırasında "sodyum hidroksit" kullanıldığı, bu maddenin suyla temas edince buharlaştığı belirtildi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.01.24 07:58 - Son Güncellenme: 2014.01.24 08:03 - HABER MERKEZİ
A