Kayseri ANALİG Kız ve Erkek takımları yarı finalde
ANALİG Voleybol çeyrek final müsabakaları, Konya'da oynandı. Kayseri kız ve erkek takımları, aldıkları sonuçlarla adını yarı finallere yazdırdı.
2023.07.10 12:18 - Son Güncellenme: 2023.07.10 12:21 - Spor - HABER MERKEZİ
Konya'da düzenlenen 2023 Osman Bayraktar sezonu Anadolu Yıldızlar Ligi Voleybol Çeyrek Final müsabakaları sonunda, Kayseri kız ve erkek takımları yarı finale yükseldi.

Kız takımı, Isparta'yı 3-0, Konya'yı 3-0 ve Aksaray'ı 3-0 yenerek grup birincisi olarak yarı finale yükseldi. Erkek Takımı ise ilk gün Sivas'a 3-0 mağlup oldu. İkinci gün Kahramanmaraş'ı ve Nevşehir'i 3-0 yenerek grup ikincisi olarak yarı finale yükseldi. Müsabakaların ardından Voleybol İl Temsilciliği'nden yapılan açıklamada; "ANALİG kız ve erkek takım oyuncularımızı, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Antrenörlerini ve ANALİG kız ve erkek takımlarımıza sporcularını veren kulüplerimize ve kulüp antrenörlerini tebrik ederiz. 20-23 Temmuz 2023 tarihlerinde Uşak'ta yapılacak olan yarı final müsabakalarında başarılar dileriz" denildi.
