Kayınbiraderini önce bıçakladı sonra hastaneye götürdü

Kayınbiraderini önce bıçakladı sonra hastaneye götürdü

Samsun'un Canik ilçesinde eşiyle yaşadığı tartışmanın ardından dükkanına gelen kayınbiraderi İsa T.'yi (46) karnından ve göğsünün altından bıçaklayan M.B.(51), tutuklandı.

2024.05.13 14:37 - Son Güncellenme: 2024.05.13 15:00 - Güncel - DHA
A
Kayınbiraderini önce bıçakladı sonra hastaneye götürdü

Olay, dün Canik ilçesindeki Gülsan Sanayi Sitesi'nde meydana geldi.

İddiaya göre, M.B.'nun ilk eşinden dünyaya gelen çocuğu ile şimdiki eşi arasında tartışma çıktı. Bunu duyan M.B., eşi ile tartışma yaşayıp, sanayide sahibi olduğu oto boya ve kaporta dükkanına gitti. Kadının, durumu anlattığı kardeşi İsa T., M.B.'nun dükkanına gidip, tartışmaya başladı. Tartışmanın büyümesiyle M.B., kayınbiraderini karnından ve göğsünün altından bıçakladı. M.B., bıçakladığı İsa T.'yi otomobiline bindirip, Samsun Gazi Devlet Hastanesi'ne götürdü. Polis ekipleri, M.B.'nun hastanede yakalayıp, gözaltına aldı. Emniyetteki işlemlerinin ardından bugün adliyeye sevk edilen şüpheli, çıkarıldığı hakimlik tarafından tutuklandı.

İsa T.'nin hayati tehlikesinin devam ettiği bildirildi. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.05.13 14:37 - Son Güncellenme: 2024.05.13 15:00 - DHA
A