"Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde..."

"Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde..."

Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Real Madrid maçı öncesi böyle seslendi

2013.04.09 20:00 - Son Güncellenme: 2013.04.09 20:01 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde..."

Galatasaray'ın resmi Twitter hesabından paylaşılan fotoğrafta; Fatih Terim, beyaz bir tahtanın önünde yer alıyor. Terim'in işaret ettiği yazıda ise "Kaybetmekten korkma! Birşeyi kazanmak için, bazı şeyleri kaybetmelisin ve umutma; kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin" ifadeleri yer alıyor.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.09 20:00 - Son Güncellenme: 2013.04.09 20:01 - HABER MERKEZİ
A