Kayapa'da 23 Nisan coşkuyla kutlandı
Kayapa Şehit Jandarma Er Eyüp Gürsoy İlk ve Ortaokulu'nda düzenlenen 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı çeşitli etkinliklerle coşkuyla kutlandı.
2013.04.24 10:10 - Son Güncellenme: 2013.04.24 10:10 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Okulun bahçesinde düzenlenen 23 Nisan töreni okunan İstiklal Marşı ile başlandı. Kayapa Şehit Jandarma Er Eyüp Gürsoy İlk ve Ortaokulu Müdürü Ahmet Şevik, 93. Yılı Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını kutladıklarını söyleyerek, "23 Nisan 1920 de TBMM nin açılmasıyla birlikte bu meclis hem milli mücadeleyi yönetti hem de Türk Milletinin ihtiyaçları olan yürütme yetkisini elinde bulundurdu. Ulusal egemenlik ve çocuk bize armağan edilmiş en güzel hediyelerdir. Geleceğimizin Türkiye'sinin kurulmasında bugünde aynı önemi korumaktadır. Bugün geleceğimizin teminatı, güvencesi, ümidi, neşesi olan çocuklarımızı bir kez daha anıyoruz. Dünyada çocuklara bayram hediye etmiş olan tek devlet olmanın gururunu yaşıyoruz. Böylece daha coşkulu daha geniş kapsamlı olarak bugün ve gelecekte 23 Nisan Ulusal Egemenlik Çocuk Bayramlarımızı kutlamaya devam edeceğiz" dedi. Okul Müdür Yardımcısı Rıdvan Bayram, Anaokulu Öğretmeni Fatma Şahin Mehmetoğlu, 30 Ağustos Mahallesi Muhtarı Mehmet Satı, öğretmenler, çok sayıda veli ve vatandaşlar katıldığı törende öğrenciler, 23 Nisan'la ilgili şiirler okunurken, folklor, sandalye kapmaca, anaokulu öğrencileri ponpon, yumurta yarışması ve diğer gösteriler büyük ilgiyle izlendi.