Kayalıklarda mahsur kalan köpeği itfaiye kurtardı
ORDU'nun Altınordu İlçesi'nde kayalıklarda mahsur kalan köpek, Ordu Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı.
2016.02.18 14:54 - Son Güncellenme: 2016.02.18 14:54 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Ordu'nun Altınordu İlçesi'ne bağlı Nizamettin Mahallesi'nde sahipsiz bir köpeğin kayalıklarda mahsur kaldığını gören vatandaşlar durumu hemen itfaiyeye bildirerek yardım istedi. Ekipler bölgeye giderek uçurumdan kayalık bölgeye inen ve burada 2 gündür mahsur kalan köpeğin kurtarılması için çalışma başlattı. Halat yardımıyla kayalıklardan inen itfaiye arama kurtarma ekipleri, köpeği kurtardı. Aç ve bitkin haldeki köpek yiyecek verildikten sonra bırakıldı.