Kayalıklarda mahsur kalan köpeği itfaiye kurtardı

Kayalıklarda mahsur kalan köpeği itfaiye kurtardı

ORDU'nun Altınordu İlçesi'nde kayalıklarda mahsur kalan köpek, Ordu Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı.

2016.02.18 14:54 - Son Güncellenme: 2016.02.18 14:54 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Kayalıklarda mahsur kalan köpeği itfaiye kurtardı

Ordu'nun Altınordu İlçesi'ne bağlı Nizamettin Mahallesi'nde sahipsiz bir köpeğin kayalıklarda mahsur kaldığını gören vatandaşlar durumu hemen itfaiyeye bildirerek yardım istedi. Ekipler bölgeye giderek uçurumdan kayalık bölgeye inen ve burada 2 gündür mahsur kalan köpeğin kurtarılması için çalışma başlattı. Halat yardımıyla kayalıklardan inen itfaiye arama kurtarma ekipleri, köpeği kurtardı. Aç ve bitkin haldeki köpek yiyecek verildikten sonra bırakıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2016.02.18 14:54 - Son Güncellenme: 2016.02.18 14:54 - HABER MERKEZİ
A