Kayahan'ın yeğeni 16 yıl sonra albüm yaptı

Kayahan'ın yeğeni 16 yıl sonra albüm yaptı

Sanatçı Kayahan'ın yeğeni Erdinç Erişmiş, Mayıs ayında 3'üncü albümünü çıkaracak.

2016.04.07 15:37 - Son Güncellenme: 2016.04.07 15:37 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Kayahan'ın yeğeni 16 yıl sonra albüm yaptı

Geçtiğimiz yıl Mart ayında yumuşak doku kanseri nedeniyle 66 yaşında hayata gözlerini yuman sanatçı Kayahan'ın yeğeni Erdinç Erişmiş, 16 yıl aradan sonra 3'üncü albümünü çıkaracak. Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Erişmiş, "Albümdeki 6 şarkının hepsinin söz ve müziğinin kendisine bana ait. Albüm Kobimedya A.Ş yapım firması etiketiyle çıkacak. Şimdiden dinleyiciler ile buluşmak için sabırsızlanıyorum" dedi.

Kayahan'ın sesine olan benzerliğiyle dikkat çeken Erişmiş, Mayıs ayında çıkacak albümünde kendisine ait olan 'Yalnız Yıldızlar' isimli şarkıyı Kayahan'ın kızı Beste Açar ile seslendirdi. Erişmiş ve Açar, şarkının büyük ilgi göreceğine inandıklarını belirtti.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2016.04.07 15:37 - Son Güncellenme: 2016.04.07 15:37 - HABER MERKEZİ
A