Kavşak için yolu kapattılar

Kavşak için yolu kapattılar

KAHRAMANMARAŞ'ta Aksu Mahallesi sakinleri, mahallelerinde trafiği rahatlatmak için istedikleri kavşağın yapılmamasını, karayolunu kapatarak protesto etti. 150 kişilik grup, polislerin iknasının ardından yolu açtı.

2013.11.04 13:20 - Son Güncellenme: 2013.11.04 13:21 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Kavşak için yolu kapattılar
07:37 Kavşak isteyen mahalleli yolu trafiğe kapattı

İLGİLİ VİDEO

Kavşak isteyen mahalleli yolu trafiğe kapattı

Aksu Mahallesi sakinleri, mahallelerinde çok sayıda kaza yaşandığından dolayı trafiği rahatlatmak için yetkililerden kavşak yapılmasını talep etti. Talepleri gerçekleştirilmeyen 150 kişi, sabah saatlerinde Kahramanmaraş - Osmaniye karayolunda toplanmaya başladı. Mahalleli yolu trafiğe kapatırken, uzun araç kuyruklarının oluştuğu karayolundaki sürücüler durumu polis ekiplerine bildirdi.

İhbar üzerine karayoluna gelen polisler, karayolunda oturarak yolu trafiğe kapatan kişilere dağılmaları yönünde uyarıda bulundu. Karayolunda kavşak olmadığı için sürekli kaza olduğunu öne süren vatandaşlar, yaklaşık 2 saat süren eylemlerini polislerin iknasıyla sona erdirdi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.11.04 13:20 - Son Güncellenme: 2013.11.04 13:21 - HABER MERKEZİ
A