Kastamonu'da yangın
- Kastamonu'da çıkan yangında 3 ahşap ev kullanılamaz hale geldi
2014.01.14 22:05 - Son Güncellenme: 2014.01.14 22:06 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Kastamonu'da çıkan yangında 3 ahşap ev kullanılamaz hale geldi.
Hepkebirler Mahallesi Kömürkara Sokak'ta Şükrü Nebioğlu'na ait ahşap evde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.
Kısa sürede büyüyen alevler, etrafında bulunan iki eve de sıçradı.
Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine gelen Kastamonu Belediyesi itfaiye ekiplerince söndürülen yangında üç ev kullanılamaz hale geldi.