Kastamonu'da kadınlardan kurulu bando takımı ilk gösterisini yaptı

Kastamonu'da kadınlardan kurulu bando takımı ilk gösterisini yaptı

Kastamonu'da, Kastamonu Üniversitesi Kadın ve Aile Çalışmaları Uygulamaları ve Araştırma Merkezi ile Halime Çavuş Kadın Derneğinin ortaklaşa düzenlediği etkinlikte Halime Çavuş Kadın Derneği üyeleri tarafından kurulan kadın bando takımı, ilk gösterisini 8 Mart Dünya Kadınlar Günü etkinlikleri kapsamında yaptı.

2024.03.07 14:40 - Son Güncellenme: 2024.03.07 14:44 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kastamonu'da kadınlardan kurulu bando takımı ilk gösterisini yaptı

Kastamonu'da, Kastamonu Üniversitesi Kadın ve Aile Çalışmaları Uygulamaları ve Araştırma Merkezi ile Halime Çavuş Kadın Derneğinin ortaklaşa düzenlediği etkinlikte Halime Çavuş Kadın Derneği üyeleri tarafından kurulan kadın bando takımı, ilk gösterisini 8 Mart Dünya Kadınlar Günü etkinlikleri kapsamında yaptı.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.03.07 14:40 - Son Güncellenme: 2024.03.07 14:44 - HABER MERKEZİ
A