Kastamonu 3 köy daha karantinaya alındı

Kastamonu 3 köy daha karantinaya alındı

Kastamonu'nun Tosya ilçesinde korona virüsle mücadele kapsamında 3 köy daha karantinaya alındı.

2020.04.08 17:28 - Son Güncellenme: 2020.04.08 17:31 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kastamonu 3 köy daha karantinaya alındı

Covid 19 hastalığıyla mücadelede Tosya ilçesinde 3 köyün daha karantinaya alındığı açıklandı. Tosya Kaymakamı Deniz Pişkin yaptığı açıklamada, " Tosya İlçe Hıfzıssıhha Kurulunun 08.04.2020 tarih ve 35 sayılı kararıyla; Covid-19 salgın hastalığıyla mücadele için alınan tedbirler kapsamında, Yağcılar Köyünün tamamı ile Ortalıca Köyü'nün Asar ve Bayat Köyü'nün Taşkaynar Mahalleleri karantina altına alınmıştır" diye konuştu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.08 17:28 - Son Güncellenme: 2020.04.08 17:31 - HABER MERKEZİ
A