Kastamonu 3 köy daha karantinaya alındı
Kastamonu'nun Tosya ilçesinde korona virüsle mücadele kapsamında 3 köy daha karantinaya alındı.
2020.04.08 17:28 - Son Güncellenme: 2020.04.08 17:31 - Güncel - HABER MERKEZİ
Covid 19 hastalığıyla mücadelede Tosya ilçesinde 3 köyün daha karantinaya alındığı açıklandı. Tosya Kaymakamı Deniz Pişkin yaptığı açıklamada, " Tosya İlçe Hıfzıssıhha Kurulunun 08.04.2020 tarih ve 35 sayılı kararıyla; Covid-19 salgın hastalığıyla mücadele için alınan tedbirler kapsamında, Yağcılar Köyünün tamamı ile Ortalıca Köyü'nün Asar ve Bayat Köyü'nün Taşkaynar Mahalleleri karantina altına alınmıştır" diye konuştu.