KASKİ'de 5'te 5 sevinci

KASKİ'de 5'te 5 sevinci

Kayseri KASKİ Kulübü Başkanı Ömer Yağmur alınan sonuçlardan mutlu...

2013.11.05 10:26 - Son Güncellenme: 2013.11.05 10:26 - Spor - HABER MERKEZİ
A
KASKİ'de 5'te 5 sevinci

 Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi takımlarından Kayseri KASKİ Kulübünün Başkanı Ömer Yağmur, Adana BOTAŞ'ı yenerek, ligde beşte beş yapmanın mutluluğunu yaşadıklarını söyledi.

Yağmur, ligin beşinci haftasında iç sahada Adana BOTAŞ'ı 85-58 mağlup ettiklerini hatırlattı.

Galibiyet serilerini sürdürmenin sevincini yaşadıklarını ifade eden Yağmur şunları kaydetti:

"Sezona güzel bir başlangıç yaptık. Hem ligde hem de kupada yolumuza kayıpsız bir şekilde devam ediyoruz. Ligin ilk dört haftasında Tarsus Belediye, Canik Belediye, Beşiktaş ve Fenerbahçe'yi mağlup etmiştik. Bu hafta da ligin güçlü takımlarından Adana BOTAŞ'ı konuk ettik. Adana BOTAŞ yenerek, ligde beşte beş yaptığımız için çok mutluyuz. Sezon boyunca üst sıralarda bulunmak için mücadele vereceğiz. Bütün oyuncularımızı mücadelelerinden dolayı kutluyorum. İnşallah performansımız bu şekilde devam eder."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.05 10:26 - Son Güncellenme: 2013.11.05 10:26 - HABER MERKEZİ
A