Kasımpaşa taktik çalıştı!
Kasımpaşa, Süper Lig'de 28 Nisan Pazar günü sahasında Eskişehirspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.
2013.04.26 17:37 - Son Güncellenme: 2013.04.26 17:38 - Spor - HABER MERKEZİ
Kemerburgaz'da bulunan kulüp tesislerinde, teknik direktör Şota Arveladze yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda lacivert-beyazlı futbolcuların taktik ağırlıklı çalışma yaptığı bildirildi.
Tedavilerine devam edilen Elyasa Süme, Garcia ve Djalma'nın fizyoterapist eşliğinde çalışmalarına devam ettiği belirtildi.Kasımpaşa, Eskişehirspor maçının hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla tamamlayarak ve kampa girecek.