Kasaplar çifte bayram yaptı
Kütahya'nın Simav ilçesindeki kasaplar çarşısı esnafı Kurban Bayramında, çifte bayram yaşadı. Büyük baş hayvan kesimin fazla olduğu ilçenin kasapları, Kurban Bayramının 4 gününde kıyma çekme ve sucuk yapma işi yaparken, talepleri karşılamak için gece gündüz çalıştıklarını söylediler.
2018.08.25 16:43 - Son Güncellenme: 2018.08.25 16:43 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
Simav'ın kasaplar çarşısı esnaflarından Hamza Önen, Devletin büyük baş hayvan desteklemesinin faydasını gördüklerini, geçen yıla oranla kıyma ve sucuk yapma işlerinin yüzde yüz arttığını ifade etti Önen " Baharatımızı, sarımsağımızı organik kullanarak, kalitemizi bozmadan vatandaşımıza hizmet ettik. Bu yıl etin 1 kilosunu 2 liradan çekildi, sucuğun kilosu da 12 liradan dolduruldu. Bayram süresince 1 buçuk ton civarında et çekimi ve sucuk dolumu yaptık ve çifte bayram yaşadık" dedi
Simav'da kasapları yanı sıra marketlerde de kıyma ve sucuk dolumu yapıldığı gözlendi.