Kartal Avusturya'ya uçtu

Kartal Avusturya'ya uçtu

Beşiktaş, yeni sezon hazırlıkları ikinci etap kamp çalışmaları için Avusturya'nın Salzburg kentine gitti.

2016.07.20 14:18 - Son Güncellenme: 2016.07.20 14:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Kartal Avusturya'ya uçtu
02:04 Beşiktaş kafilesi Avusturya'ya gitti

İLGİLİ VİDEO

Beşiktaş kafilesi Avusturya'ya gitti

Siyah-beyazlı takım Avusturya'ya gitmek üzere BJK Nevzat Demir Tesisleri'nden ayrılırken İkinci Başkan Ahmet Nur Çebi ve eski Beşiktaşlı futbolcu Ersan Gülüm takımı uğurladı. Genel Sekreter Ahmet Ürkmezgil de takımla birlikte Avusturya'ya gitti. Teknik Direktör Şenol Güneş, Avusturya kampına tedavisi devam eden Veli Kavlak ve Mustafa Pektemek dışında 27 futbolcu götürdü.

Beşiktaş, Avusturya kampında dört hazırlık maçı oynayacak. Siyah-beyazlılar 30 Temmuz Cumartesi günü kamp çalışmalarını noktalayarak İstanbul'a dönecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.07.20 14:18 - Son Güncellenme: 2016.07.20 14:18 - HABER MERKEZİ
A