Kartal Avusturya'ya uçtu
Beşiktaş, yeni sezon hazırlıkları ikinci etap kamp çalışmaları için Avusturya'nın Salzburg kentine gitti.
2016.07.20 14:18 - Son Güncellenme: 2016.07.20 14:18 - Spor - HABER MERKEZİ
02:04
İLGİLİ VİDEO
Beşiktaş kafilesi Avusturya'ya gitti
Siyah-beyazlı takım Avusturya'ya gitmek üzere BJK Nevzat Demir Tesisleri'nden ayrılırken İkinci Başkan Ahmet Nur Çebi ve eski Beşiktaşlı futbolcu Ersan Gülüm takımı uğurladı. Genel Sekreter Ahmet Ürkmezgil de takımla birlikte Avusturya'ya gitti. Teknik Direktör Şenol Güneş, Avusturya kampına tedavisi devam eden Veli Kavlak ve Mustafa Pektemek dışında 27 futbolcu götürdü.
Beşiktaş, Avusturya kampında dört hazırlık maçı oynayacak. Siyah-beyazlılar 30 Temmuz Cumartesi günü kamp çalışmalarını noktalayarak İstanbul'a dönecek.