Karşıyaka Kulübü'nün 111. kuruluş yılında vefa ziyaretleri

Karşıyaka Kulübü'nün 111. kuruluş yılında vefa ziyaretleri

İzmir'in en köklü spor kulübü Karşıyaka, kuruluşunun 111'inci yılında vefa ziyaretleri yaptı.

2023.11.01 16:41 - Son Güncellenme: 2023.11.01 17:49 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Karşıyaka Kulübü'nün 111. kuruluş yılında vefa ziyaretleri

1 Kasım 1912'de kurulup Türkiye'de 100 yılı geride bırakan ilk kulüplerden olan Kaf-Kaf'ta Başkan Azat Yeşil, yönetim kurulu ve camia, Kurucu Başkan Zühtü Işıl, Onursal Başkan Selçuk Yaşar, Atatürk'ün annesi Zübeyde Hanım ve geçen aylarda hayatını kaybeden kulübün sembol taraftarı Mustafa Baykarı'nın ilçedeki mezarlarını ziyaret ederek çelenk sundu. 

Karşıyaka yönetimi, 111'inci kuruluş yılında, "Tam 111 yıldan beri bir spor kulübünün çok ötesindedir Karşıyaka. Milli mücadeleye en önde destek verendir. Cumhuriyet değerlerini temsil edendir. Armasındaki ay-yıldız bizzat Gazi Mustafa Kemal Atatürk tarafından armağan edilendir. 

Herkes bilsin ki, Zühtü Bey ve arkadaşlarının yaktığı bu meşale, sonsuza kadar yanacaktır.

Ne mutlu Karşıyakalılar'a, ne mutlu bize, onurla, gururla ve haykırırcasına Karşıyaka 111 yaşında" mesajını paylaştı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.11.01 16:41 - Son Güncellenme: 2023.11.01 17:49 - HABER MERKEZİ
A