Kars'ta bir köy daha karantinaya alındı

Kars'ta bir köy daha karantinaya alındı

Kars'ın Selim ilçesi Benliahmet köyü, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri çerçevesinde karantinaya alındı.

2020.04.02 17:51 - Son Güncellenme: 2020.04.02 17:51 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kars'ta bir köy daha karantinaya alındı

Valilikten yapılan açıklamada, koronavirüs salgınıyla mücadele tedbirleri kapsamında Benliahmet köyünün, bugün itibarıyla karantinaya alındığı bildirildi.

Açıklamada, köye giriş ve çıkışların durdurulduğu belirtildi.

Kars'ta daha önce Dağpınar beldesi Merkez Mahallesi ile Digor ilçesi Türkmeşen, Susuz ilçesi Erdağı ve Kağızman ilçesi Karabağ köyleri karantinaya alınmıştı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.02 17:51 - Son Güncellenme: 2020.04.02 17:51 - HABER MERKEZİ
A