Kargo merkezinde kaçak sigara ve tütün ele geçirildi
GAZİANTEP'te, kargo ile gönderilmek istenen 1120 paket kaçak sigara ile 125 kilo tütün ele geçirildi.
2020.04.13 12:07 - Son Güncellenme: 2020.04.13 12:07 - Güncel - HABER MERKEZİ
Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, kargo ile kaçak sigara ve tütün gönderilmek istendiği bilgisine ulaştı. Bunun üzerine merkez Şehitkamil ilçesindeki 2 farklı kargo aktarım merkezine giden polisler, burada yaptığı incelemede 7 koli içerisinde 125 kilo nargile tütünü ile 1120 paket kaçak sigara ele geçirdi. Sigara ve tütüne el koyan polis, kargoyu gönderen ve alıcı olan kişilerin yakalanması için çalışma başlattı.