Kardeşlerin kumanda kavgası kanlı bitti

Kardeşlerin kumanda kavgası kanlı bitti

Konya'nın Meram ilçesinde, kardeşler arasında televizyon kumandası nedeniyle başlayan kavgada kan döküldü.

2013.12.29 10:55 - Son Güncellenme: 2013.12.29 11:54 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kardeşlerin kumanda kavgası kanlı bitti

Konya'da üç kardeş arasında televizyon kumandasının paylaşılamaması nedeniyle çıktığı öne sürülen kavgada 2 kişi bıçakla yaralandı.

İddialara göre; merkez Meram ilçesi Hasanköy Caddesi'ndeki evlerinde televizyon izleyen kardeşler Mehmet A. (16), Ahmet A. (24) ve Aydın A. (23) arasında televizyon kumandasının paylaşılamaması nedeniyle tartışma çıktı.

Kavgaya dönüşen olayda Mehmet ve Ahmet A., kardeşleri Aydın A. tarafından bıçakla yaralandı.

Ambulansla Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan iki kardeşin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Polis tarafından gözaltına alınan Aydın A.'nın psikolojik rahatsızlığının bulunduğu ileri sürüldü.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.29 10:55 - Son Güncellenme: 2013.12.29 11:54 - HABER MERKEZİ
A